Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plikow Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Konkursy, promocje i dużo więcej
YouTube Zostań
naszym
fanem!
Hotele
przez nas
sprawdzone
  • 505 432 146
  • 61 639 30 52
Schowek
0

Najczęściej zadawane pytania

Czy ze względu na to, że oferujecie imprezy różnych organizatorów pobieracie dodatkowy opłaty?

Nie! W naszej agencji wszystkie ceny są zawsze takie same jak u organizatora. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat i prowizji. Ceny absolutnie nie mogą się różnic między biurami podróży. nie mogą być ani niższe ani wyższe. Regulują to stosowne zapisy w umowach agencyjnych z Touroperatorem.

Jesteście nowym biurem. Czy można Wam zaufać?

Na rynku średzkim działamy niecałe dwa lata. jednak w branży turystycznej jesteśmy obecni od 7 lat. Doświadczenie zdobywaliśmy w pracy u jednego z większych touroperatorów w Polsce. W naszym biurze - Podróży Świat mamy podpisane umowy z największymi touroperatorami w Polsce m.in. Wezyr Holidays, Grecos, Neckermann, Itaka, Rainbow Tours, Exim Tours, Sun & Fun i wieloma innymi, a te biura nie pozwalają sobie na współpracę z wątpliwymi partnerami i bardzo szczegółowo sprawdzają każde nowe biuro. Odpowiadając na wasze pytanie jednym zdaniem - Tak. zdecydowanie można nam zaufać, podobnie jak setki naszych dotychczasowych klientów.

Jak dokonać rezerwacji w Biurze Podróży Świat?

Nasz Klient ma kilka możliwości do wyboru:

1. Klient sam szuka oferty, korzystając z wyszukiwarki znajdującej się na naszej stronie i osobiście dokonuje wstępnej rezerwacji, podając wszystkie potrzebne dane, a My jak najszybciej odpowiemy w celu potwierdzenia i dokonania całkowitej rezerwacji.

2. Klient wypełnia formularz wakacyjny umieszczony na naszej stronie, po czym otrzymuje gotowe oferty na swój adres e-mail, wybiera, tę która go interesuje, a Nasze Biuro dokonuje całkowitej rezerwacji.

3. Klient kontaktuje się z nami telefonicznie, bądź za pomocą poczty elektronicznej, a My wybieramy dla Niego najlepszą ofertę i zarezerwujemy dla Niego wycieczkę. 

Bez względu na to, który sposób rezerwacji wybierzesz, zapewniamy, że maksymalnie w ciągu 24h, skontaktujemy się z Tobą. Przygotujemy dla Ciebie Umowę, którą należy nam odesłać podpisaną, za pomocą poczty elektronicznej lub tradycyjnej. Równocześnie należy nam wpłacić kwotę określoną w Umowie, na nasz numer konta. Po uregulowaniu wszystkich płatności rezerwacja zostanie uznana za zakończoną.

Jakie dane są potrzebne przy dokonywaniu rezerwacji?

Przy dokonywaniu rezerwacji, potrzebne są następujące dane: imiona i nazwiska, daty urodzenia i adresy zamieszkania wszystkich uczestników podróży oraz telefon kontaktowy.

Jaka jest gwarancja dokonania rezerwacji?

Otrzymasz od Nas Umowę, w której zawarte będą wszystkie szczegóły dotyczące rezerwacji. Po uregulowaniu należności otrzymasz od nas również potwierdzenie rezerwacji, na podstawie którego odbierzesz na lotnisku potrzebne dokumenty, takie jak bilety, vouchery i potwierdzenie ubezpieczenia. (Dokumenty niektórych Touroperatorów otrzymasz w Naszym Biurze.)

W jakim terminie powinno się dokonywać rezerwacji?

Miejsca sprzedawane są na terenie całego kraju, dlatego w szybkim czasie mogą się skończyć. Z tego powodu czas rezerwacji zależy od dostępności miejsc, tak więc najbezpieczniej jest nie zwlekać i zarezerwować wyjazd od razu po wybraniu odpowiedniej oferty.

Gdzie można złożyć reklamację, za wczasy, z których nie jestem zadowolony?

Impreza turystyczna podlega reklamacji jak każdy zakupiony produkt, zgodnie z Prawem Konsumenckim. Reklamację za wczasy niezgodne z Umową, należy przedstawić na piśmie w Naszym Biurze, bądź u organizatora głównego, który rozpatrzy ją dokładnie i podejmie odpowiednie kroki.

Co zrobić w przypadku, gdy wpłaciłem pieniądze na konto Biura Podróży Świat, i chcę zrezygnować z wyjazdu, który jest przewidziany na najbliższy termin?

Rezygnacja możliwa jest w każdym terminie. Należy poinformować o tym piśmiennie Nasze Biuro i organizatora głównego. W zależności, czy Klient ma wykupione Ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji i zgodnie z Warunkami Uczestnictwa, organizator podejmuje decyzję dotyczącą rozwiązania Umowy.

Co trzeba zrobić, jeżeli zgubi się potwierdzenie rezerwacji?

Wystarczy się z Nami skontaktować, a My prześlemy ponownie zagubiony dokument. 

Czym jest gwarancja niezmienności ceny?

Jest to Gwarancja, tego że cena od dnia rezerwacji, do dnia wyjazdu nie zmieni się. Istnieją bowiem przypadki, kiedy np. wzrastają kursy walut, co może zmienić koszty podróży.

Co zrobić, jeżeli na stronie Biura Podróży Świat nie znajdę oferty, której szukam?

Nasza wyszukiwarka może nie zawierać wszystkich ofert, dlatego że niektórzy Touroperatorzy korzystają z innych systemów. Wtedy najlepiej skontaktować się z Nami telefonicznie, bądź za pomocą poczty elektronicznej.

Co obejmuje Ubezpieczenie i czy wliczone jest w cenę wycieczki?

Tak. Ceny, które podajemy, są cenami całkowitymi, które zawierają także ubezpieczenie, które pokrywa koszty leczenia, następstwa nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczenie bagażu.

Czym jest ubezpieczenie Kosztów Leczenia za granicą?

Ubezpieczenie Kosztów Leczenia (KL), jest ubezpieczeniem pokrywającym wydatki związane z leczeniem za granicą. Gwarantuje pokrycie kosztów leczenia za granicą, zakupu leków, pobytu w szpitalu, konsultacji lekarskich. 

Czym jest EKUZ?

EKUZ jest to Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego, czyli dokument, który od 1 stycznia 2006 roku uprawnia nas do korzystania z usług medycznych poza granicami naszego kraju. Dzięki Karcie korzystamy z usług lekarskich na równych prawach z obywatelami danego kraju. 

Czym jest choroba przewlekła według towarzystw ubezpieczeniowych?

Jest to choroba charakteryzująca się przewlekłym procesem rozwoju i długookresowym przebiegiem. W Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia widnieje zapis, który informuje o odmowie pokrycia kosztów leczenia, jeżeli Klient leczył się z ich powodu w okresie ostatnich  kilku lat. Z tego powodu należy poinformować Nas o ewentualnej chorobie przewlekłej, a My zapiszemy to odpowiednio w formularzu i zastosujemy adekwatną zwyżkę (Ubezpieczenie leczenia chorób przewlekłych, wynosi zwykle 300-400% składki podstawowej.)

Co oznacza skrót NNW?

NNW to skrót od "następstw nieszczęśliwych wypadków". Ubezpieczenie to zapewnia otrzymanie odszkodowania w wypadku uszczerbku na zdrowiu z powodu uszkodzenia ciała w trakcie trwania ubezpieczenia. Zwykle ubezpieczenie wypłacane jest Poszkodowanemu w zależności od rodzaju uszczerbku, który oceniany jest przez lekarzy współpracujących z Towarzystwem Ubezpieczeniowym. Warto jest zapoznać się z  wysokością ubezpieczenia w polisie turystycznej dołączonej do oferty i ewentualnie z możliwością rozszerzenia polisy ubezpieczeniowej. 

Czym jest ubezpieczenie kosztów rezygnacji z uczestnictwa w wyjeździe i wcześniejszego powrotu?

Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z uczestnictwa w wyjeździe i wcześniejszego powrotu zapewnia Podróżującemu rekompensatę kosztów poniesionych w związku z wyjazdem. W sytuacji, kiedy jest on zmuszony do rezygnacji z wyjazdu, bądź do wcześniejszego powrotu, z określonych powodów (np. nagła poważna choroba, poważny wypadek, śmierć jednego z najbliższych członków rodziny, utrata dokumentów uprawniających do wyjazdu za granicę, czy inne zdarzenie losowe zmuszające Ubezpieczonego do pozostania w miejscu zamieszkania). Ubezpieczenie to gwarantuje zwrot maksymalnie 80% poniesionych kosztów (kosztów naliczonych przez organizatora). Umowa ubezpieczenia kosztów rezygnacji nie może być zawarta w terminie późniejszym niż 3 dni od daty zarezerwowania podróży, chyba że rezerwacja dokonywana jest w terminie krótszym niż 30 dni przed datą wyjazdu. W takim wypadku umowa ubezpieczenia kosztów rezygnacji, musi być podpisana tego samego dnia, w którym dokonywana jest rezerwacja.  

Co zrobić, gdy zaginie bagaż?

W wypadku zaginięcia, bądź uszkodzenia bagażu, są Państwo zobowiązani do natychmiastowego zgłoszenia zajścia towarzystwu lotniczemu i wypełnienia formularza P. I. R. (Property Irregularity Report), które jest podstawą do dochodzenia przez Państwa roszczeń w sprawie odszkodowania do towarzystwa lotniczego, bądź ubezpieczyciela. Można także skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia bagażu. Ważne jest to, aby nie przewozić ważnych leków, dokumentów i innych, w walizkach, które są nadawane na bagaż.

Czym jest ubezpieczenie bagażu podróżnego?

Ubezpieczenie bagażu podróżnego ma na celu zabezpieczenie go na wypadek utraty, uszkodzenia lub zniszczenia w czasie podróży. Owym ubezpieczeniem można objąć także sprzęt sportowy i fotograficzny. Przy określaniu wysokości ubezpieczenia, należy brać pod uwagę przede wszystkim wartość ubezpieczanego sprzętu. Warto także zwrócić uwagę na to, czy umowa zostanie zawarta na wartość rzeczywistą, czy odtworzeniową. W pierwszym wypadku, ubezpieczyciel wypłaci nam koszty, po odciągnięciu amortyzacji, co nie pokryje nam kosztów np. kupienia nowego sprzętu. 

Czym jest "Klątwa Faraona"?

"Klątwa Faraona" to potoczna nazwa problemów żołądkowo jelitowych, wywołane odmienną od europejskiej florą bakteryjną. Dlatego, że nie każdy organizm jest wrażliwy na "Klątwę Faraona", a głównym powodem jej występowania jest woda w kranu, dlatego zalecamy Podróżującym, aby jej unikali. Dobrze jest zabiegi higieniczne wykonywać wodą mineralną, z fabrycznie zamkniętych butelek. Radzimy jednak, aby w Polsce zaopatrzyć się w leki typu Smecta. Jeśli jednak nie mamy leków, bądź nie czujemy po nich poprawy, należy zgłosić się do rezydenta, który skontaktuje nas z miejscowym lekarzem.

Jakie leki zabrać w podróż?

Poza lekami na biegunkę, należy zabrać ze sobą podstawowe środki medyczne takie jak: leki przeciwbólowe, leki na niestrawność, maści na opuchnięcia, ukąszenia lub podrażnienia, środki do dezynfekcji ran i wszystko, co uznasz za konieczne. Pamiętaj, aby leki przyjmowane na stałe mieć przy sobie, w bagażu podręcznym. 

Masz pytania? Przyjdź, zadzwoń lub napisz do nas.
61 639 30 52
biuro@podrozyswiat.pl